הפקת אירועי חברה

הפקת אירועי חברות הם ה-חגיגה של כל ארגון וחברה. אירוע חברה הוא הרגע הזה שכל אחת ואחד מחכים לו. הזדמנות אמיתית לומר תודה על העבודה הקשה באמצעות חוויה ייחודית שמרגשת ומחברת את כולם.

VISION CONCEPT END-TO-END EXPERIENCES

כמפיקי אירועים, אנחנו מאמינים שאירוע חברה דורש יכולות תכנון וביצוע ברמה הגבוהה ביותר, לא פחות מאומנות. החל מבניית קונספט מותאם ומדויק, דרך תשומת לב קפדנית לכל פרט, ועד לניהול חסר פשרות של הפקת חוויה בלתי נשכחת.

אנחנו בפינץ׳ מתמחים בהגשמת משאלות – מפגישת ההיכרות הראשונית, דרך תכנון ועיצוב מעמיקים ועד לניהול של אירוע חברה מופלא שישאיר את כולם עם חוויה בלתי נשכחת. בין אם אתם חולמים על מסיבת חברה עם חשמל באוויר או אירוע קונספט ייחודי שנתפר בדיוק למידות שלכם, אנחנו נדאג להכל.

אנחנו מגיעים עם תשוקה אינסופית להפקת אירועים חדשניים ומרגשים.
בנוסף לטאצ׳ עיצובי ייחודי וחזון מותאם אישית, כל אירוע הוא חוויה נדירה שכל רגע בה קסום וכל פרט קטן הוא עולם ומלואו. הכל מתוכנן לפרטי פרטים עם מטרות ויעדים ברורים שנותנים ערך אמיתי עבורכם. אלו הדברים שעושים את כל ההבדל ביצירת אירוע חברה שכולם ידברו עליו הרבה אחרי.

סוגי אירועי חברה

מסיבות חברה הן הזדמנות נהדרת לחגוג את ההצלחות של החברה, להודות לעובדים על עבודתם הקשה ולחזק את הקשרים ביניהם. האפשרויות אינסופיות ואנחנו כאן לדאוג שהדמיון יהיה ללא גבולות. החל ממסיבות ריקודים מטריפות עם מוזיקה חיה שתחבר, תאורה ואווירה שירימו את כולם על הרגליים, ועד למסיבות נושא עם קונספט מיוחד, תחפושות ואביזרים.

אירועי השקה הם הזדמנות נהדרת לחשוף מוצר או שירות חדש לקהל היעד ולעורר עניין סביבו. אנו מציעים מגוון רחב של אפשרויות לאירועי השקה, החל מאירועים מיוחדים לחשיפת מוצר חדש לקהל היעד, ועד לכנסים מקצועיים בתחום העיסוק של החברה.
אירועי הוקרה הם דרך מצוינת להודות לעובדים על תרומתם לחברה ועל עבודתם הקשה. אנו מציעים מגוון רחב של אפשרויות לאירועי הוקרה, החל מטקסים חגיגיים להענקת פרסים לעובדים מצטיינים, ועד לערבי הוקרה מיוחדים.

אנו מציעים גם מגוון רחב של אירועי חברה ייחודיים, כגון ביקור ברזורט פרטי, ערבי קריוקי והרצאות מעוררות השראה של האנשים הכי מעניינים וחמים. אנו תמיד שמחים לייצר רעיונות חדשים ולייצר אירועים ייחודיים שמותאמים אישית לצרכים ולרצונות שלכם.

סוגי אירועי חברה
מסיבות חברה הן הזדמנות נהדרת לחגוג את ההצלחות של החברה, להודות לעובדים על עבודתם הקשה ולחזק את הקשרים ביניהם. אנו מציעים מגוון רחב של אפשרויות למסיבות חברה, החל ממסיבות ריקודים תוססות עם מוזיקה, תאורה ואווירה שתרים את כולם על הרגליים, ועד למסיבות נושא ייחודיות עם קונספט מיוחד, תחפושות ואביזרים.
אירועי השקה הם הזדמנות נהדרת לחשוף מוצר או שירות חדש לקהל היעד ולעורר עניין סביבו. אנו מציעים מגוון רחב של אפשרויות לאירועי השקה, החל מאירועים מיוחדים לחשיפת מוצר חדש לקהל היעד, ועד לכנסים מקצועיים בתחום העיסוק של החברה.
אירועי הוקרה הם דרך מצוינת להודות לעובדים על תרומתם לחברה ועל עבודתם הקשה. אנו מציעים מגוון רחב של אפשרויות לאירועי הוקרה, החל מטקסים חגיגיים להענקת פרסים לעובדים מצטיינים, ועד לערבי הוקרה מיוחדים.
אנו מציעים גם מגוון רחב של אירועי חברה ייחודיים, כגון ביקור ברזורט פרטי, ערבי קריוקי והרצאות מעוררות השראה. אנו תמיד שמחים לייצר רעיונות חדשים ולייצר אירועים ייחודיים שמותאמים אישית לצרכים ולרצונות שלכם.

הפקת אירועי חברות - הדרך שלנו

תהליך בניית אירוע חברה מתחיל בהגדרת מטרות ויעדים ברורים. מה רוצים להשיג? האם רוצים לחגוג הצלחה, להודות לעובדים, לחזק את שיתוף הפעולה ביניהם או להשיק מוצר חדש? לאחר הגדרת המטרות, אנו עוברים לשלב התכנון, שבו אנו קובעים את סוג האירוע, התאריך, המקום, התקציב, רשימת האורחים ועוד.

בשלב הבא, אנו עוברים לשלב הביצוע, שבו אנו דואגים לכל הפרטים הקטנים, כגון: הזמנת ספקים, קייטרינג, הגברה ותאורה, עיצוב המקום, תוכנית אמנותית ועוד. אנו מקפידים על ליווי צמוד לאורך כל התהליך, תוך שיתוף פעולה מלא עם הלקוח ודאגה לכל פרט ופרט.

המטרה שלנו היא להפוך את אירוע החברה שלכם לחוויה בלתי נשכחת שתשאיר חותם חיובי על כל המשתתפים. אנו נדאג שהאירוע יתנהל בצורה חלקה ומקצועית, תוך עמידה בלוחות זמנים ובתקציב.

הרוטב הסודי

בניית קונספט לאירוע
אנחנו רואים בבנית קונספט את אחת מאבני היסוד של כל חוויה ובפרט אירוע חברה מוצלח. קונספט ייחודי הוא שמעביר בצורה מדויקת את השאיפות והמטרות של המותג ומצליח לתקשר באותנטיות את החזון וההרגשה שהחברה מעוניינת לייצר, עם קהלי היעד השונים.
מיתוג
מיתוג אירועי חברות הוא הרבה מעבר לעיצוב והסביבה הפיסית. הוא אחראי ליצירת תחושה עקבית וזכירה שמעבירה את הערכים והזהות הייחודית של החברה, המותג והתרבות הארגונית. מיתוג אירוע איכותי מוודא שהתחושה של המשתתפים והחיבור שלהם לחוויה מועברים באופן המדויק שבו אנחנו מעוניינים שירגישו באירוע.
עיצוב נראטיב ומסרים
נראטיב ברור ומסרים מחודדים הם נכס לכל חברה וארגון שמבקשים לחזק את המיצוב והתדמית שלהן. זהו אחד הכלים המשמעותיים ביותר שמאפשרים לנו כמפיקי אירועים לסייע לחברות במאמץ לבידול ולמצב אותן כמובילות.
הגשמת מטרות וחלומות
הגשמת החלומות והשאיפות שלכם הם המשימה המרכזית שלנו בכל אירוע. והגשמה של חלומות מגיע יד ביד עם הגדרת מטרות ויעדים ברורים. בין אם מדובר בהעלאת המודעות למוצר חדש, יצירת חווית מיתוג מעסיק, חיזוק ובניה של הקשר בין העובדים או ריטריט מרענן להורדת הסטרס וטעינה של כולם, אנחנו נדאג להכל.

למה הפקת אירועי חברות עם פינץ׳?

זו ההזדמנות להפוך את אירוע החברה הבא שלכם מרגיל, למטריף! עם תכנון וביצוע מדויקים בסטנדרט שרק אנחנו יודעים לייצר ולהתחייב לו, בנית קונספט ומיתוג אירוע מושלמים, אנחנו נדאג שהאירוע הקרוב יהיה חגיגה שכולם יזכרו. הפק אירועי חברות כמו שלנו הופכות את החלומות למציאות ומסייעות בהשגת המטרות הכי חשובות שלכם. בין אם מדובר באירועי חברה קטנים או גדול יחד נהפוך את האירוע הבא לאבן דרך חיונית עם תשומת לב לכל פרט, ודגש על כל אינטראקציה וחיבור ככלי להצלחה.

אירוע חברה עם פינץ׳

הכרות עם ספקים איכותיים וניסיון
אנחנו, הישראלים, רגישים כל כך לאוכל טוב. התרגלנו לאיכות גבוהה וקולינריה משובחת. על כן, אחד הדברים שהכי חשוב לדייק בהם בהפקת אירועים לחברות הוא בחירת השף. בין אם מדובר באולם, מסעדה או בכלל אירוע במקום חיצוני, לפני כל אירוע אנחנו נטעם ונבחן את המטעמים שהשף מציע, על מנת לפגוע בטעם של משתתפים רבים. באירוע עצמו, האוכל מהווה חלק מרכזי באירוע וסביבו נוצרות שיחות וחוויות, לכן חשוב לנו שיהיה ברמה הגבוהה ביותר.
אנחנו מומחי תוכן
הפקה של אירועי חברה קטנין וגדולים, דורשת דיוק גבוה לצד .יכולות תכנון וביצוע ברמה גבוהה על מפיקי אירועים לשים לב לטרנדים חדשים בעולמות הללו, ולדעת להביא אותם לידי ביטוי באירוע עצמו. למשל, מיתוג אירוע חברה הוא אחד הדברים שאנחנו שמים עליו דגש רב. מיתוג שמסביר את ערכי המותג שלך, ומעביר אותו במיטבו החוצה, בדיוק כמו שאת רוצה שייתפס בעיניו של קהל היעד. באירועים רבים לאחרונה החברה שלנו עושה שימוש במסכי טאץ׳ מתקדמים לצילום 360 מעלות, משקפי מציאות מדומה ועוד מגוון פיתוחים טכנולוגיים שיקחו את הפקת אירועי החברה שלך כמה צעדים קדימה.
הפרטים הקטנים זו העבודה שלנו
הכי קל בהפקת אירוע חברה לשכוח את הפרטים הקטנים. יש כל כך הרבה דברים גדולים להתעסק בהם, שלפעמים הפרטים הקטנים הולכים לאיבוד. למשל, האם יש באירוע אדם ששומר כשרות בד״ץ? יש העדפות מיוחדות לטבעונים וצמחונים? האם יש נכה באירוע שזקוק לסיוע מיוחד? השירותים מונגשים ומוארים? האם המקום שבחרנו להפקת האירוע נקי ומסודר בסטנדרט הגבטה שלנו? האם יש לו ביטוחי עסק? כל אלו ועוד רבים, הם דברים שקל לפספס בהפקת אירוע גדול. הניסיון ותהליך העבודה בפינץ׳, מאפשר לנו להקפיד על הפרטים הקטנים, כך ששום דבר לא יתפספס
הלקוחות שלנו
1-4

שאלות ותשובות: כל מה שצריך לדעת על הפקות אירועי חברה עם פינץ׳

העלות של הפקת אירוע חברה משתנה בהתאם למספר גורמים כמו גודל האירוע, מיקום, תכנים ושירותים נוספים. בפינץ' אנו מציעים פתרונות מותאמים אישית שכוללים תכנון תקציבי מפורט, ומתחייבים לספק את התמורה הטובה ביותר במסגרת התקציב שלכם. נשמח לשבת איתכם ולתכנן יחד אירוע שמתאים לצרכים שלכם ולתקציב

כאשר בוחרים קונספט לאירוע חברה, מומלץ להיעזר במומחי תוכן שמכירים את מטרות האירוע ואת קהל היעד. בפינץ' אנו מתאימים את הקונספט בצורה מדויקת למטרות שלכם, מביאים רעיונות יצירתיים ושמים דגש על חוויות שמחברות בין המשתתפים ויוצרות זיכרונות ייחודיים.

כדי להפיק אירוע חברה מוצלח, יש להיעזר במפיק אירועי חברה בעל ניסיון שיודע לנהל את הספקים, מכיר את הלוקיישנים המתאימים ויודע לתכנן ולהוציא לפועל את כל הפרטים הקטנים. מתן תשומת לב לצרכי החברה והעובדים, בחירת תכנים מתאימים ושירותי קייטרינג איכותיים הם חלק בלתי נפרד מההצלחה.

אנחנו מציעים ידע וניסיון עשיר בהפקת אירועי חברה מותאמים אישית. אנו מתמחים ביצירת קונספטים ייחודיים שמדגישים את מטרות האירוע, ומספקים חוויות בלתי נשכחות שמחברות בין העובדים ומשפרות את האווירה הארגונית. בנוסף, אנו מנהלים את כל הפרטים הלוגיסטיים בצורה מקצועית ומוקפדת.

INSPIRING EVENTS