A Pinch

of excellence

in every detail

הפקת אירועים לחברות הייטק

הפקת אירועים לחברות הייטק היא לא פחות מאומנות.
רגעים אנושיים ייחודיים. בשבילנו זה הסיפור.

אם תשאלו חברות הייטק לאיזה רגע כולם בארגון מחכים כל השנה, רוב הסיכויים שכולם ידברו על אירוע החברה.

הפקת אירועים לחברות הייטק היא הדובדבן שבקצפת ואולי אחת מסוגי ההפקות היותר ייחודיות שקיימות.

אנחנו בפינץ' חיים ונושמים את הריגוש, את האנשים וכמובן את האתגרים והאחריות הגדולה של אירועים כאלו.

להפיק אירוע מותאם אישית בדיוק כמו שאתם חולמים, דורש יכולות תכנון וביצוע ברמה הגבוהה ביותר.

הניסיון שלנו בתפירה אישית ומדויקת של אירועים לחברות הייטק מאפשר לנו לייצר חוויה שלמה ומוקפדת שמשאירה את כל המשתתפים עם

חותם גבוה ואנרגיות מטורפות להגיע ולחוות כבר את האירוע הבא. בין אם מדובר במסיבת חברה, אירועי השקה של מוצר או שירות,

כנסים ועוד, על הכל להיות מתוכנן לפרטי פרטים עם מטרות ויעדים ברורים שנותנים ערך אמיתי עבורכם.

דברו איתנו

מתכננים את האירוע הבא? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

למה פינץ׳

להפקת אירועים לחברות הייטק?

להפיק אירוע לחברות הייטק הוא אחד האתגרים הגדולים בהפקת אירועים: הצורך בהבנה מעמיקה של קהל היעד, ערכי הארגון, המטרות והחלומות של החברה, לצד היכולת לתרגם אותם לאסטרטגיה מדויקת וקונספט מופלא שישאיר חותם גבוה, הם עמוד השדרה להצלחה בכל אירוע איכותי. בשל כך, כל אלה דורשים ניסיון מקצועי רב ויכולות ביצוע וניהול ברמה הגבוהה ביותר שמאפשרת להפיק עבורכם חוויה בלתי נשכחת.

הצוות שלנו מכיר מקרוב את האקוסיסטם המקומי עם הבנה מעמיקה של הצרכים, המטרות, הערכים וחזון שאירועים לחברות הייטק מביאים עימם בשנת 2024. את הידע והניסיון הזה אנחנו ממנפים ומביאים לידי ביטוי ביצירת חוויות מותאמות אישית שעונות במדויק על הצרכים והיעדים שאתם מגדירים.

היכולת לייצר חווית 360 מקיפה שמבינה לעומק את זהות המותג (Brand identity), ומבססת אסטרטגית מסרים ונראטיבים מרכזיים על מנת לתקשר באופן המדויק ביותר עם קהלי היעד השונים, היא אחת מן המפתחות העיקריים להצלחה ו"סוד הקסם" שלנו בפינץ'.

לא מצאנו מילה יותר טוב מזו. כן כן, פאוור-האוס. האנרגיה הקריאטיבית שלנו נמצאת בכל אלמנט וחלק בעבודה שלנו. אנחנו ממקדים אותה בניה של אסטרטגיה, לוגיסטיקה והוצאה לפועל של אירועי הייטק בלתי נשכחים לחברות.

אנחנו אמנם קוראים לפינץ' חברה להפקת אירועי הייטק, אבל האמת היא שאנחנו יותר דומים למפעל עוצמתי לרעיונות, שכל הזמן משתנה ומפתח דרכים יצירתיות לקונספטים וחוויות מחוץ לקופסא עבור חברות הייטק וארגונים. האג'יליות הזו היא אחד ממרכיבי ה-DNA שלנו, שאמפשרת לתת ערך אמיתי וביצועים גבוהים עבור הלקוחות שלנו.

 

אנחנו מתים על זה. על מה? על הכל. מפגישת ההיכרות, דרך פיצוח הקונספט וניהול צוות המומחים ועד ליום האירוע עצמו. אנחנו בפינץ' מאמינים שאירוע הייטק מצליח הוא תוצאה של תהליך מוקפד שלוקח בחשבון כל פרט ופרט.

 

יצא לכם פעם לחשוב על איכות הסאונד בהופעה? על הסינרגיה בין אלמנטים ויזואליים שונים במיתוג? ומה לגבי איזה Giveaway הכי מתאים לאותו ארגון ותקופה בשנה? התשובה שלנו היא – כל הזמן! כחברה להפקת אירועים האהבה שלנו לכל פרט והשאיפה הבלתי מתפשרת לייצר חוויה בעלת ערך אמיתי, מאפשרים לנו להביא את כל אלה ועוד רבים לרגעים בלתי נשכחים שמשיגים את השאיפות הייחודיות פרסונאלית לכם. 

הפקת אירועים לחברות הייטק

הפקת אירועים לחברות הייטק זו מלאכה מורכבת שחשוב שלמפיק שתבחרו יהיה ידע, ניסיון,

יכולת תכנון וחשיבה מעמיקה. הנה כמה שאלות ודגשים חשובים.

אנחנו בפינץ׳ מתאימים את העלות של אירוע לחברות הייטק באופן ייחודי לצרכים והעדפות הפרטיות של כל חברה.

 

בכך, העלות בין אירוע לאירוע משתנה ומושפעת ממגוון פרמטרים שונים: גודל האירוע, מספר המשתתפים, המיקום, מספר הימים, עונה, קולינאריה, פעילויות כגון הופעות של להקות, סטנד-אפ, אומני חושים ועוד שירותים ספציפיים של כל לקוח.

 

לכך כמובן מצטרפים המשאבים שהחברה מוכנה להקצות ולהשקיע בחוויה.

אנחנו בפינץ' עובדים בצורה הכי קרובה עם הלקוחות שלנו לתת מענה איכותי שמאזן בין היכולת התקציבית ומטרות האירוע תוך כדי מיקסום הפוטנציאל לרמה הגבוהה ביותר.

 

ההיכרות שלנו עם אנשי המקצוע והמומחים הטובים ביותר, כמו גם ההיכרות הקרובה שלנו עם סקטור ההייטק מאפשרים לנו להגיע לעלות-תועלת הטובה ביותר. התכנון האסטרטגי שלנו מוודא שכל פרט באירוע תורם להצלחה שלו, בלי הוצאות מיותרות.

הדבר הראשון שאנחנו מאמינים בו בפינץ', הם אותם ערכים משותפים שאנחנו חולקים עם חברות הייטק רבות באקוסיסטם המקומי ובכלל.

 

המחוייבות הבלתי מתפשרת שלנו לביצועים, יצירת ערך אמיתי, ולדלבר (Deliver) בכל מצב – לא משנה מה, מהווים את עמוד השידרה לשפה המשותפת שלנו עם חברות רבות ובכך גם להצלחת האירועים השונים.

 

כמו כן, הצלחה מבחינתנו לא מסתכמת רק באירוע עצמו, אלא גם בתהליך ובתקשורת איכותית של השירות אותו אנחנו נותנים לכל אורך הדרך שקדמה לאירוע. האירועים והחוויות הטובות ביותר שאנו מייצרים, נובעים מתוך תפיסת השותפות שלנו עם הלקוחות.

 

בנוסף, בעולם הדיגיטלי של שנת 2024, חברות הפקה רבות שמתמקדות בטק, עדיין לא מיישמות פרקטיקות של מדידה וניתוח נתונים, שהם חלק אינטגרלי ממתן ערך אמיתי. אנחנו שמים דגש על מדידה ובקרה תוך כדי ולאחר האירוע, מתוך ההבנה שרק באמצעות ניטור איכותי נוכל לקבל תובנות שימושיות עבור הלקוחות שלנו וגם עבורנו.

כל חברה ומותג הם "חיה" אחרת. לכל אחת יש את העולם הייחודי שלה: קהלי יעד, שפה פנים וחוץ-ארגונית, שפה גרפית, נראטיבים, מסרים ותרבות ייחודית.

אנחנו בפינץ' יודעים את זה היטב ומבינים שלכל הפקה יש מטרות, צרכים, ערכים וחזון שונים שדורשים מוצר ומענה מותאם אישית. על סמך הניסיון העשיר שלנו בהפקת אירועים לחברות אנחנו מבססים את כל תהליך בנית האסטרטגיה שקורה בשותפות מופלאה עם מגוון הלקוחות שלנו.

אנחנו מתים על זה. על מה? על הכל. מפגישת ההיכרות, דרך פיצוח הקונספט וניהול צוות המומחים ועד ליום האירוע עצמו. אנחנו בפינץ' מאמינים שאירוע הייטק מצליח הוא תוצאה של תהליך מוקפד שלוקח בחשבון כל פרט ופרט.

 

יצא לכם פעם לחשוב על איכות הסאונד בהופעה? על הסינרגיה בין אלמנטים ויזואליים שונים במיתוג? ומה לגבי איזה Giveaway הכי מתאים לאותו ארגון ותקופה בשנה? התשובה שלנו היא – כל הזמן!

 

האהבה שלנו לכל פרט והשאיפה הבלתי מתפשרת לייצר חוויה בעלת ערך אמיתי, מאפשרים לנו להביא את כל אלה ועוד רבים לרגעים בלתי נשכחים שמשיגים את השאיפות הייחודיות פרסונאלית לכם.