הפקת אירועים פרטיים

הפקת אירועים פרטיים היא תשוקה ומחוייבות ללא גבולות ליצירה של רגעים אנושיים ייחודיים. אנחנו מתמחים בהפקת אירועים פרטיים ומותאמים שמעבירים את הסיפור האישי והשאיפות של כל אחת ואחד באופן ייחודי להם.

VISION CONCEPT END-TO-END EXPERIENCES

ברוכים הבאים למסע של יצירתיות ייחודית וחוויה יוצאת דופן.

בין אם מדובר במנהלי חברות, אנשי עסקים, יזמים, משפחות שרוצות לייצר אירוע בלתי נשכח ועוד, הפקת אירוע פרטי הוא יצירה של חוויה אישית ומיוחדת. ימי הולדת יוקרתיים, נופשים, כנסים אקסקלוסיביים, השקות, מסיבות פרטיות, הפקות שטח עוצרות נשימה ועוד.

עם מקצועיות חסרת פשרות, הצוות שלנו מפיק אירועים פרטיים שיהפכו את החלום שלכם למציאות.

אנו בפינץ׳ מאמינים כי כל אירוע פרטי הוא הזדמנות ליצור זיכרונות בלתי נשכחים. אנו מתגאים ביכולת שלנו להפוך כל חלום למציאות, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר ועל רמת שירות גבוהה.

הצוות המנוסה שלנו ילווה אתכם לאורך כל התהליך, החל משלב התכנון ועד ליום האירוע עצמו. אנו נדאג לכל היבט בהפקת האירוע, החל מבחירת המקום ועד להזמנת האומנים, תוך הקשבה קפדנית לצרכים ולרצונות שלכם.

עם ניסיון רב שנים בתחום הפקת אירועים פרטיים, אנו יודעים כיצד להפוך כל אירוע להצלחה מסחררת. אנו נעשה כל שביכולתנו כדי שהאירוע שלכם יהיה מושלם, ושהאורחים שלכם ייהנו מחוויה בלתי נשכחת.

סוגי אירועים פרטיים

יצירתיות, דיוק ותשומת לב לפרטים הקטנים שבאים לידי ביטוי בקונספט ייחודי שאנחנו בונים יחד איתכם. מכירים, מקשיבים ומבינים מי אתם לעומק על מנת לוודא שהכל מתוכנן בדיוק בהתאם לצרכים, ההעדפות והסטייל שיעיף אתכם לעננים וייצר את ה״וואו אפקט״ הייחודי שלכם.

נעזור לכם לחגוג את יום ההולדת שלכם בגדול עם אירוע מותאם אישית לכל גיל ולכל רצון. אנו נדאג לעיצוב מוקפד ומותאם לאווירת האירוע, קייטרינג משובח ומגוון, אטרקציות מיוחדות לילדים ולמבוגרים, שירותי צילום ותיעוד מקצועיים ועוד

נעזור לכם להפיק אירועי השקה מוצרים ומיזמים חדשים בצורה יצירתית ומעוררת עניין. אנו ניצור עניין וסקרנות סביב המוצר המושק, נדאג לעיצוב ותכנון מוקפד של אירוע ההשקה, נשמח להציע לכם שירותי קייטרינג וארוחות ברמה גבוהה וננציח את האירוע באמצעות שירותי צילום ותיעוד מקצועיים.

נתכנן עבורכם נופש חברה מושלם בארץ או בחו״ל, תוך התאמה לתקציב ולרצונות שלכם. אנחנו נבחר עבורכם את המלונות היוקרתיים ביותר, נדאג לפעילויות מיוחדות ומגוונות ונלווה אתכם לאורך כל החוויה.

הפקת כנסים עסקיים פרטיים שישיגו את המטרות והיעדים הכי ממוקדים שלכם. כנס נטוורקינג של אנשי מפתח באקוסיסטם, מפגש שולחן עגול של משקיעים ומנכ״לים של סטארטאפים או כל יוזמה ספציפית שנועדה לקדם את השאיפות והמטרות שאתם מגדירים. אנחנו נדאג לשקט התעשייתי ולביצועים.

נפיק עבורכם אירועים מיוחדים בטבע או במקומות ייחודיים אחרים. אנו ניצור חוויה בלתי נשכחת לאורחים שלכם, נתאים את הפעילויות והאטרקציות לתנאי השטח, נשמח להציע לכם שירותי קייטרינג וארוחות ברמה גבוהה וננציח את האירוע באמצעות שירותי צילום ותיעוד מקצועיים.

סוגי אירועים פרטיים
הפקת אירועים פרטיים
נעזור לכם לחגוג את יום ההולדת שלכם בגדול עם אירוע מותאם אישית לכל גיל ולכל רצון. אנו נדאג לעיצוב מוקפד ומותאם לאווירת האירוע, קייטרינג משובח ומגוון, אטרקציות מיוחדות לילדים ולמבוגרים, שירותי צילום ותיעוד מקצועיים ועוד
ננתכנן עבורכם נופש מושלם בארץ ובחו"ל, תוך התאמה לתקציב ולרצונות שלכם. אנו נבחר עבורכם את המלונות היוקרתיים ביותר, נדאג לפעילויות מיוחדות ומגוונות ונלווה אתכם לאורך כל הטיול.
הפקת אירועים פרטיים
נופיק עבורכם כנסים מקצועיים ואירועי גאלה ברמה גבוהה. אנו נדאג לעיצוב ותכנון מוקפד של אולם הכנסים, נספק לכם שירותי הגברה ותאורה מתקדמים, נעזור לכם להפיק תוכן מקצועי ומעניין ונשמח להציע לכם שירותי קייטרינג וארוחות ברמה גבוהה.
נעזור לכם להפיק אירועי השקה מוצרים ומיזמים חדשים בצורה יצירתית ומעוררת עניין. אנו ניצור עניין וסקרנות סביב המוצר המושק, נדאג לעיצוב ותכנון מוקפד של אירוע ההשקה, נשמח להציע לכם שירותי קייטרינג וארוחות ברמה גבוהה וננציח את האירוע באמצעות שירותי צילום ותיעוד מקצועיים.
נתכנן ונופיק עבורכם מסיבות מכל הסוגים: מסיבות רווקים/ות, מסיבות יום הולדת, מסיבות חגיגיות ועוד. אנו נתאים את המוזיקה והאווירה לטעם האישי שלכם, נדאג לעיצוב ותכנון מוקפד של המקום, נשמח להציע לכם שירותי קייטרינג וארוחות ברמה גבוהה וננציח את האירוע באמצעות שירותי צילום ותיעוד מקצועיים.
נופיק עבורכם אירועים מיוחדים בטבע או במקומות ייחודיים אחרים. אנו ניצור חוויה בלתי נשכחת לאורחים שלכם, נתאים את הפעילויות והאטרקציות לתנאי השטח, נשמח להציע לכם שירותי קייטרינג וארוחות ברמה גבוהה וננציח את האירוע באמצעות שירותי צילום ותיעוד מקצועיים.

הפקת אירועים פרטיים - איך הקסם קורה?

אצלנו בפינץ׳, כל הפקת אירוע עוברת דרך ייחודית משלה שמתחילה בפגישת היכרות מעמיקה עם הלקוח, בכדי שנוכל לבנות אירוע מותאם אישית שמתאים במדויק לחלומות והשאיפות של כל אחת ואחד. בנוסף לכך, אנחנו מגדירים בשלב הזה יחד עם הלקוחות שלנו את המטרות ואופי החוויה שהם מעוניינים בה: מספר המוזמנים, מיקום, העדפות קולינאריות, סגנונות מוסיקליים וחוויות מרגשות נוספות כמו מיתוג ועיצוב אירועים פרטיים שמתאימות במיוחד עבורם והופכות את היום לבלתי נשכח.

אירועי בוטיק: איך עושים את זה נכון?

ספקים איכותיים
מניסיוננו, מכיוון שהפקת אירועים פרטיים היא תהליך מורכב הדורש תשומת לב לפרטים רבים וקטנים, חשוב שתנוהל על ידי אנשי מקצוע וספקים ייעודיים וכמובן חיבור קונספט לכדי סיפור של חיבורים, רגשות וערכים שמגשימים פנטזיות וחלומות.
קונספט ותכנון
כשאנחנו מסיימים את שלב סיעור המוחות ובחינת הרעיונות השונים לאירוע, אנו ממשיכים לשלב פיצוח הקונספט והתכנון. הפיצוח הקונספטואלי משמש כאבן היסוד של הפקת אירועי בוטיק, מכיוון שהוא מחבר את כל שאיפות הלקוח לכדי רעיון מוביל ומגובש.לאחר מכן, אנו עוברים לשלב התכנון בו נבחרים אנשי המקצוע, הספקים והמומחים, בנית לו״ז, משתתפים ועוד.
ההפקה
יום האירוע הוא השיא של כל תהליך ההפקה, בו כל החלקים מתחברים יחדיו ליצירת חוויה בלתי נשכחת. צוות ההפקה עובד ללא לאות מאחורי הקלעים כדי לוודא שהכל מתנהל בצורה חלקה ומקצועית. אנו מתאמים בין כל הספקים, ודואגים שהמוזיקה, התאורה, הקייטרינג וכל שאר האלמנטים יהיו מתואמים ויפעלו יחדיו בסינרגיה מושלמת.

הפקת אירועים פרטיים - איך אנחנו עושים את זה?

כך הופכת הפקת אירועים פרטיים לחוויה בלתי נשכחת.

ראשיתו של כל הפקת אירוע פרטי מוצלח מתחילה זמן רב לפני יום האירוע, לפעמים אפילו שבועות וחודשים מראש. השלב הראשוני עוד בטרם ההפקה הוא התכנון. הנקודה המרכזית והראשונית הזאת תכריע על איך הכל יראה בסוף.

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן! כמו שאומר הפתגם הידוע. אירועי בוטיק פרטיים מאפשרים מרחב תמרון רחב, בד"כ מדובר ברשימת מוזמנים ייעודית שמאפשרת בחירה רבה של מיקום עדיף. יש לקחת בחשבון את הקרבה של המוזמנים למקום, העדפות אישיות, העונה בה מתקיים האירוע וכמובן משאלות הלב של הלקוח. את כל אלו אנו בונים באופן צמוד איתו ומבצעים חשיבה מקצועית משותפת על המקום הטוב ביותר לקיום ההפקה.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים. כן כן, גם בהזמנות. החלק שהרבה מפיקי אירועים תופסים כטריוויאלי לעתים נוטה לקבל את תשומת הלב המגיעה לו רק באופן חלקי. יצירת רשימת מוזמנים מדויקת, שליחה של הזמנות, תזכורת ווידוא הגעה, מאפשרת להימנע מטעויות ולנצל באופן המקסימאלי את מסגרת התקציב. וכמובן, לדאוג שהאנשים האובים עלינו יהיו באירוע.

 

מנות שף מהמטבח האסייתי, חוויות טעמים מדויקות של בשר מיושן, מטבח טבעוני מוקפד, קינוחים קיציים וקלילים או חוויה שוקולדית עמוקה ועשירה בטעמים? לכל אחד ואחת יש את ההעדפה והטעם שלו/ה. בכל מקום ובכל זמן, לקולינאריה יש חלק גדול וייחודי בחוויה שלנו. בדיוק בשל כך, ההיכרות המעמיקה שלנו עם שפים מובילים, קונדיטורים יוצאי דופן ועוד אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, משחק תפקיד מרכזי ביכולת להפיק אירוע פרטי עוצר נשימה. 

אומן מוסיקלי מהשורה הראשונה מלווה במיטב מערכות הסאונד והתאורה, הופעת סטנד-אפ אקסקלוסיבית קלילה שתגלגל את כולם מצחוק, אמן חושים שישאיר את כולם פעורי פה, ערב בלתי השכח שמשלב את כולם יחד בזה אחר זה. הפקת אירועי קונספט פרטיים היא הזדמנות יוצאת דופן להגשים את כל החלומות והרצונות שלכם עם הקרובים והחשובים לכם ביותר. כחברה שמתמחה בהפקת אירועים, אנחנו מתמחים בלדאוג שכל הדברים שחלמתם עליהם יתגשמו וישאירו חוויה בלתי נשכחת לכולם.

אחד הנדבכים המרכזיים בכל הפקת אירוע פרטי, ובאירועים בכלל, הוא העיצוב. האווירה, הנראות והתחושה הכללית של החוויה מושפעות רבות מהפן החזותי של האירוע, שהצלחה בו היא חלק מכריע בהפקת אירועי קונספט מופלאים ובלתי נשכחים שמשאירים רצון לחוות את האירוע הבא. כחברת הפקות שמתמחה בהפקת אירועי בוטיק, אנחנו עובדים לצד אנשי המיתוג והעיצוב המובילים בישראל שמסייעים לנו לייצר את החוויה המושלמת. המוטיבים המיתוגיים שנבחרו ועוצבו ישולבו עם אלמנטים מועדפים על הלקוח וילוו את כל חווית האירוע באופן משולב חזותית – החל מהזמנות, דרך תפאורה, אביזרים מותאמים וממותגים, ולעתים אף עד ללבוש של אנשי המקצוע באירוע).

הלקוחות שלנו

1-4

שאלות נפוצות בנוגע להפקת אירועים פרטיים

הפקת אירוע פרטי עם חברת הפקות מאפשרת לכם ליהנות מהאירוע מבלי לדאוג לפרטים. אנו מביאים ידע וניסיון רב בניהול לוגיסטיקה, מציאת ספקים איכותיים, ותיאום בין כל הגורמים המעורבים. בנוסף, אנחנו מבטיחים שכל פרט באירוע יהיה מושלם, כך שאתם תוכלו להתרכז בלהינות.

העלות של הפקת אירוע פרטי משתנה בהתאם למספר גורמים כמו גודל האירוע, מיקום, תכנים ושירותים נוספים. אנו מציעים חבילות מותאמות אישית המאפשרות לכם לקבל את התמורה המיטבית עבור התקציב שלכם.

כדאי להתחיל בתכנון אירוע פרטי כמה שיותר מוקדם כדי להבטיח שכל פרט יתואם בצורה מושלמת. באופן כללי, מומלץ להתחיל בתכנון לפחות 3-6 חודשים מראש. אם מדובר באירוע גדול או מורכב, כדאי להתחיל אפילו לפני.

אנחנו מציעים מגוון רחב של שירותים להפקת אירועים פרטיים, כולל תכנון קונספט, בחירת מיקום, עיצוב ותפאורה, תאורה וסאונד, קייטרינג, בידור, ותיאום לוגיסטי. כל זאת כדי לוודא שהאירוע שלכם יהיה מיוחד ובלתי נשכח.

ברור! אנחנו מתמחים בהתאמת האירועים לטעם ולדרישות האישיות שלכם. בין אם מדובר באירוע יוקרתי או אירוע מלא אנרגיה, נדאג שכל פרט יתאים לציפיות שלכם וישקף את החזון שלכם בצורה מושלמת.

INSPIRING EVENTS